PROČ VYUŽÍT KOMPLETNÍ SLUŽBY

18.11.2020



Už jste někdy stavěli dům bez základu? Za prvé to asi nejde, za druhé by takový domek při první větší pohromě nevydržel.


I tak se dá pochopit kompletní služba finančního poradce.


Jestli si s novým klientem dáme šanci a potkáme se, zajímá mě kromě toho prvotního požadavku i mnoho dalších informací. O první schůzce mám video JAK IDENTIFIKOVAT DOBRÉHO PORADCE.


Následně se tedy setkáte s pojmem ANALÝZA, český název, který by přesně a jednoduše vystihl celou oblast, nemám.


Nicméně je to jedna z nejdůležitějších oblastí celé spolupráce a její důležitost vám vysvětlím.


Oslovila mě klientka, že by chtěla vyřešit životní pojištění. Ale jak takovou pojistku nastavit?


Můžu mít nějaký jednotný manuál a podle toho sestavit návrh. Požadavek vyřešen.



JENŽE TAKHLE TO NEFUNGUJE.


Chcete vedle sebe člověka na smlouvy nebo hledáte parťáka, na kterého se můžete obrátit téměř kdykoliv?


Budování vztahů, partnerství nebo přátelství trvá. Trvá dlouho a staví se na důvěře.

V tomhle případě se urychlí čas, díky ANALÝZE seskupíme budoucnost, přítomnost i minulost do relativně krátkého času. Vezměte, že setkání trvá cca hodinu a půl až dvě. K tomu si musím vzít i já čas navíc, abych všem získaným informacím dala tvar a hlavně měla i nějaký nástin budoucí spolupráce. Tady opravdu kvalita odpovídá věnovanému času a tak na zpracování mám klidně celý den a to není tak úplně pravda, protože i já ze své pozice chodím pro rady za svými kolegy.

Záměrně jsem otočila období, protože nejprve se opravdu díváme na cíle, přání a potřeby do budoucna, pak hodnotíme aktuální stav a z minulosti bereme zkušenosti.


Proto první otázky dávám do tvaru budoucího: "Co očekáváte od naší spolupráce?" "Kam budeme směřovat?" "Jaké máte plány?"


Sesumírujeme ANALÝZU a co dál? První návrhy možného řešení vašich potřeb. Tady je jedno, jestli jsme se potkali pro jeden požadavek nebo se domluvíme na celé spolupráci, už i já vím, že vám můžu dát řešení sestavené pro vás.


Vrátím se k požadavku klientky na možnost sjednání životního pojištění. Už vím, co chce, jaké má možnosti a na co přesně se zaměřit. Takže potom takový návrh odpovídá jejím potřebám. Požadavek můžeme vyřešit.


Myslíte, že tím vše končí?


NE. Spolupráce nekončí podpisem smlouvy. Leda bych se takto s klientkou domluvila.


Vyřešili jsme jednu věc, ale pokud je důkladná ANALÝZA, znám i další přání, cíle, požadavky a potřeby a tak pokračujeme.


Cílem celé spolupráce je dosáhnout všech přání klientů. Tudíž máme co dělat, abychom to stihli :-)


A jako bonus vnímám všechny požadavky, které dokážu vyřešit, nejrůznější změny, výpovědi, administrativa, ale samozřejmě také pojistné události, reklamace, vysvětlení, do jednoho slova SERVIS.


Když si koupíte nové auto, dostanete záruku na cca 5 let. Pak už se s vámi obchodník bavit o tomto vozu nebude.


Když si koupíte služby ode mě, záruku máte po celou dobu spolupráce.